Surf City.


När jag lade Virginia bakom mig och cyklade in i North Carolina för en och en halv vecka sedan.






Surf City.






Gårdagens middag.

Förlåt för snål uppdatering. Lämnade tidigare idag Jacksonville, befinner mig just nu i Surf City, en liten stad vid kusten. Det är jättefint här, palmer, stränder, sommarvärme. Det blåa havet. Bor på ett mysigt motell med turkosa väggar och ett sängöverkast med fiskar på. Hundra meter ifrån vattnet.
Nu måste jag sova, imorgon cyklar jag vidare till Wilmington, en lite större stad. Där ska jag bo hos Evan, son till Robert och Valerie som jag fick bo hos i Kitty Hawk. Han går på college och bor i en lägenhet.
Uppdaterar snart igen, god natt!

Kommentarer
Postat av: Eva Kambiti

Härligt att höra att allt flyter på bra Sarah! Kram Eva

2011-10-05 @ 10:16:24
Postat av: Anette

Inte konstigt att du fick myggbett i de där träskmarkerna! Surf City verkar var ett skönt ställe att vila ömma benmuskler på :-) och pizza på det, rena kalaset.



Kram Mamma

2011-10-05 @ 12:58:30
Postat av: Joachim

Bra jävla jobbat! Sjukt kul å se att du fortsätter!

Hoppas college killen är trevlig;) ses snart! saknar dig..

puss&kram

2011-10-09 @ 11:52:56
Postat av: Sarah

Tack Joachim! Kommer och hälsar på dig så fort jag kommer hem, hoppas allt flyter på med hockeyn och skolan. Kram!

2011-10-10 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0